Eğitim Programları

Gayrimenkul Sektöründe Durgunluk Dönemlerinde Satış Ve Pazarlama

Program Hakkında

Markalı konut projeleri, aslında gündemimize gerçek anlamda son 10 yıllık dönemde girdi. Ancak, bu tarz markalı projelerin çoğalmasıyla birlikte satışta rekabet artmaya başladı ve pazarlamada fark yaratanların öne çıkmaya başladığı görüldü.
Markalı konut pazarında artık pek çok kişi pazarlamanın önemini biliyor. Genel olarak yapılması gerekenleri de biliyor. Ancak, henüz pek çoğumuzun bilmediği bir kavram daha var: Durgunluk Dönemlerinde Projemizi Nasıl Pazarlarız ve Nasıl Satarız?
İnteraktif gerçekleşmesi hedeflenen bu eğitimde, durgunluk dönemlerinde, konut projemizi nasıl satabileceğimizi anlatacağız.

Konu Başlıkları

1.Pazarlamanın temel kavramları

  • Hedef kitle kimdir, ne yer, ne içer, nasıl yaşar?
  • Mecra kullanımında hedef kitleye göre değişen trendler
  • Alternatif pazarlama araçları
  • İş ortakları yönetiminde dikkat edilecek konular

2.Projenizi yeniden etüd etme zamanı

  • Hedef kitleniz kim? Başka kimlere değebilirsiniz?
  • Pazarlama faaliyetlerinizle hedef kitleye gerçekten ulaşabiliyor musunuz?
  • Fiyat/kalite/müşteri beklentileri/müşteri bütçesi dengeli mi?
  • Müşteri sizden neden alsın?

3.Durgunluk döneminde projenizi satmak için neler yapmalısınız?

4.Soru – cevaplarla konu bazlı değerlendirmeler

Eğitmenler

Vedat Arslan