EĞİTİMLER

ÖNCEKİ SAYFA

Kasım 2017

28

Müşteri Memnuniyetinin Beş Temel İlkesi Eğitim Semineri

Müşteri memnuniyeti yaklaşımı, “müşteri velinimettir” sözünden daha derin, planlı bir duyarlılığı gerektiriyor. Küreselleşme dalgaları ile birlikte, ticari hayatta oyunun kuralları bir hayli değişti, hâlâ değişmekte. Diğer sektörlerde olduğu gibi, gayrimenkul sektöründe de “müşteri odaklılık” anlayışının, “mazeret dili” yerine “müşteri memnuniyeti dili”nin etkin kullanımının ve müşteriye, mesafelerden bağımsız olarak nasıl dokunulabilindiğinin ele alınması büyük değer taşıyor.

 

“Müşteri Memnuniyetinin Beş Temel İlkesi” başlıklı seminerimizde, günümüz iş dünyasının getirdikleri ve gerektirdikleri üzerinden müşteri memnuniyetini geliştirmeye, sürdürülebilir kılmaya yönelik birbirinden önemli beş ilkeyi ele alacak, etkili müşteri ilişkisi uygulamalarının ipuçlarını değerlendireceğiz.

 

 

Kimler Bu Eğitime Katılmalı?

 

Gayrimenkul sektörüne çeşitli hizmet alanlarındaki faaliyetleriyle eklemlenen, etkili iletişimin müşteri memnuniyetine olan yansımalarını gören ve geliştirmek isteyen; içindeki esas müşteriyi, çalıştığı işletme içindeki müşteriyi, işletmenin hedef kitlesi içinde tanımlanmış dış müşteriyi dünden daha çok memnun etmenin yollarını irdeleyen tüm memnuniyet arayıcıları ve elçileri bu atölyeye davetlidir. 

 

Eğitmen hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

 

Kayıt formu için tıklayınız.
 

 

Tarih Süre

:

28 Kasım, Salı / 09:30 - 12:30

Yer

:

Alp Alkaş Perakende Eğitim Merkezi, Swiss Otel Bosphorus

Eğitmen

:

Pınar Saklıyan Koçali, Pınar Saklıyan İletişim Danışmanlığı

Ücret

:

350TL (KDV Dahil) | GYODER üyelerine 250TL (KDV Dahil)

 

Kayıt formunu doldurarak egitim@gyoder.org.tr adresine gönderiniz.

GYODER ETKİNLİK TAKVİMİ

GYODER ÜYELİK

Türkiye’nin Gayrimenkul Platformu GYODER’e yeni üye olmak için gerekli bilgileri buradan öğrenebilirsiniz

ÜYELİK