REGISTER
What Are You Looking For?

EDUCATİONAL PROGRAMMES

İzinli Pazarlama Yasası Ve Yasa'nın Gayrimenkul Sektörüne Yansımaları

Eğitmen : Zekeriya Arslan

Vodasoft Call Center Services CEO

education.aboutLecturer
İzinli Pazarlama Yasası Ve Yasa'nın Gayrimenkul Sektörüne Yansımaları
26 ŞUBAT 2015

Vodasoft Call Center Services CEO'su Zekeriya ARSLAN tarafından verilecek olan "İzinli Pazarlama Yasası ve Yasa'nın Gayrimenkul Sektörüne Yansımaları" eğitim seminerini kaçırmayın!

1 Mayıs 2015 tarihinde yürürlüğe girecek olan 6563 Sayılı Kanun firmaların müşteri veri tabanları ile olan tüm elektronik iletişimlerini (SMS, telefon, e - posta vs.) önceden izin alma şartına bağlamıştır.

Gayrimenkul sektörü bu kanalların tamamını en yoğun kullanan sektörlerin başında gelmektedir. Bu yasa ile birlikte yeni bir dönem başlamakta ve firmalar bu dönemden önce ve sonra ne gibi hazırlıklar yapacakları konusunda bilgi eksikliği ve tereddütler yaşamaktadır. Bu seminerde Yasa ile ilgili bilgiler verilecek ve 1 Mayıs 2015 öncesi ve sonrası yapılması gerekenler anlatılacaktır.

Eğitim seminerinin ana başlıkları;

  • Gayrimenkul sektöründe veri tabanı kullanımı ve bunun getirileri
  • İzinli pazarlama nedir?
  • OPT IN ve OPT OUT Modelleri nedir?
  • Türkiye hangi modeli benimsedi? Nedenleri ve yansımaları nelerdir?
  • 6563 Sayılı Kanun'un genel hatlarıyla incelenmesi. Gayrimenkul sektörünü ilgilendiren en önemli bölümler
  • Yasanın getirdiği yeni bakışın sahaya yansımaları
  • İZİN nedir? BELGE nedir?
  • Arşiv neden gereklidir? İzin geçmişi neden tutulmalıdır?
  • Gayrimenkul sektörünü bekleyen cezalar ve uygulanma şekli nedir?
  • Konuyla ilgili kamu kurumu hangisidir?
  • İzin nasıl alınır, nasıl arşivlenir, belgelenir ve ne süreyle tutulur?
  • 1 Mayıs 2015 öncesi ve sonrası yapılması gerekenler nelerdir?
  • ZIMNİ izin nedir ve gayrimenkul sektörü bu izni nasıl uygulayabilir?
  • Sonuç

Kimler Katılmalı?
 

Bu eğitim semineri gayrimenkul şirketlerinde çalışan avukatlar, bilgi işlem departmanları, pazarlama müdürleri, satış müdürleri, dijital pazarlama, sosyal medya ve WEB (e-Ticaret) yetkilileri, CRM müdürleri, satış sonrası müdürler, çağrı merkezi yetkilileri için faydalı olacaktır.

Eğitimin Yeri
GYODER Ofisi
Cumhuriyet Caddesi Pegasus Evi No: 48 Zemin Kat C Harbiye/ İstanbul

Eğitmen Hakkında
Zekeriya Arslan Hakkında
Zekeriya Arslan; Vodasoft Call Center Services, ProjectPartners ve İzninizle firmalarının CEO’sudur. Arslan, Vodasoft CCS’ i kurmadan önce Mondial Assistance ve Northern Telekom’da sekiz yılı aşkın bir süre üst düzey yönetici olarak çalışmış, yurtiçi ve yurtdışı birçok çağrı merkezi, müşteri hizmetleri, CRM, izinli veri tabanı geliştirme projesi yönetmiştir.

Türkiye’deki ilk müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi kitabı olan A’dan Z’ye Çağrı Merkezi Dünyası ve Çağrı Merkezlerinde Performans Yönetimi'nin yazarı olan Arslan müşteri hizmetleri ve veri tabanı yönetim dinamikleri ve süreçleri konusunda uzman ve eğitmendir. Zekeriya Arslan, Bilkent Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği ve Enformasyon Lisansı ve Yeditepe Üniversitesi MBA mezunudur.