Educational Programmes

Gayrimenkul Sektöründe Durgunluk Dönemlerinde Satış Ve Pazarlama

About Programme

Markalı konut projeleri, aslında gündemimize gerçek anlamda son 10 yıllık dönemde girdi. Ancak, bu tarz markalı projelerin çoğalmasıyla birlikte satışta rekabet artmaya başladı ve pazarlamada fark yaratanların öne çıkmaya başladığı görüldü.
Markalı konut pazarında artık pek çok kişi pazarlamanın önemini biliyor. Genel olarak yapılması gerekenleri de biliyor. Ancak, henüz pek çoğumuzun bilmediği bir kavram daha var: Durgunluk Dönemlerinde Projemizi Nasıl Pazarlarız ve Nasıl Satarız?
İnteraktif gerçekleşmesi hedeflenen bu eğitimde, durgunluk dönemlerinde, konut projemizi nasıl satabileceğimizi anlatacağız.

Eğitmen

Vedat Arslan, Aremas Gayrimenkul Pazarlama ve Danışmanlık

Konu Başlıkları

1.Pazarlamanın temel kavramları

  • Hedef kitle kimdir, ne yer, ne içer, nasıl yaşar?
  • Mecra kullanımında hedef kitleye göre değişen trendler
  • Alternatif pazarlama araçları
  • İş ortakları yönetiminde dikkat edilecek konular

2.Projenizi yeniden etüd etme zamanı

  • Hedef kitleniz kim? Başka kimlere değebilirsiniz?
  • Pazarlama faaliyetlerinizle hedef kitleye gerçekten ulaşabiliyor musunuz?
  • Fiyat/kalite/müşteri beklentileri/müşteri bütçesi dengeli mi?
  • Müşteri sizden neden alsın?

3.Durgunluk döneminde projenizi satmak için neler yapmalısınız?

4.Soru – cevaplarla konu bazlı değerlendirmeler

Eğitmen Hakkında

Vedat Arslan

Vedat Arslan, Kabataş Erkek Lisesi’nin ardından İ.Ü. İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümü’nden mezun olmuştur. Profesyonel çalışma hayatına 1994 yılında dönemin en büyük organizasyon/pr şirketi olan Momentum BEÇ’de başlayan Arslan, gayrimenkul sektörüne girene kadar, Türkiye’nin en büyük iletişim firmaları Cenajans ve Tribeca’da görev almıştır. Ajans tarafındaki deneyiminin ardından İzocam’da pazarlama faaliyetlerinden sorumlu olarak inşaat sektörüne geçmiş, sonrasında ise Regnum’da; İstanbul’da Astrum Towers, Bodrum’da Bargylia ve Escana, Antalya/Belek’te Carya Golf Club projelerinin tüm pazarlama süreçlerini başarıyla yönetmiş, bununla birlikte tüm yatırımcılarla olan ilişkileri yürütmüştür.
2010 yılı başında kurduğu Aremas firması ile, konut geliştiricilerine en çok ihtiyaç duydukları alan olan satış ve pazarlama konusunda hizmet vermeye başlamıştır. Aremas bünyesindeki 4 yılda, başta İstanbul olmak üzere, Ankara, Bodrum, Eskişehir ve Denizli gibi şehirlerde ve Afganistan/Kabil’de farklı projelere satış/pazarlama stratejisi oluşturma, konsept danışmanlığı, proje geliştirme ve satış yönetimi konularında doğrudan hizmet vermiştir. Bunun yanında, sektörün gelişimine katkıda bulunmak amacıyla, çeşitli web sitelerinde yazıları yayınlanmakta ve konut sektörüne kalifiye elemanların yetiştirilmesi amacıyla satış/pazarlamaya giriş eğitimleri vermektedir.
Vedat Arslan’ın halen – aktif olarak – hizmet verdiği 11 ayrı projedeki toplam satılabilir/kiralanabilir alan miktarı 500.000 m2’yi bulmaktadır.

Instructors

Vedat Arslan