Eğitim Programları

Durgunluk Dönemlerinde Satış Ve Pazarlama Eğitim Semineri

Program Hakkında

Günümüzde markalı projelerin çoğalmasıyla birlikte satışta kıyasıya rekabetin artmaya ve pazarlamada fark yaratanların öne çıkmaya başladığı görülüyor. Markalı konut pazarında artık pek çok kişi “pazarlamanın” öneminin farkında ve genel olarak yapılması gerekenleri de biliyor. Ancak, henüz pek çoğumuzun bilmediği bir kavram daha var: Durgunluk Dönemlerinde Projemizi Nasıl Pazarlarız ve Nasıl Satarız?

İnteraktif gerçekleşmesi hedeflenen bu eğitimde, durgunluk dönemlerinde, konut projelerinin nasıl pazarlanması gerektiği anlatılacak.


Eğitimin İçeriği Nedir?

  • Pazarlamanın temel kavramları
  • Hedef kitle kimdir, ne yer, ne içer, nasıl yaşar?
  • Mecra kullanımında hedef kitleye göre değişen trendler
  • Alternatif pazarlama araçları
  • İş ortakları yönetiminde dikkat edilecek konular
  • Projenizi yeniden etüd etme zamanı
  • Hedef kitleniz kim? Başka kimlere dokunabilirsiniz?
  • Pazarlama faaliyetlerinizle hedef kitleye gerçekten ulaşabiliyor musunuz?
  • Fiyat/kalite/müşteri beklentileri/müşteri bütçesi dengeli mi?
  • Müşteri sizden neden alsın?
  • Durgunluk döneminde projenizi satmak için neler yapmalısınız?

Eğitmenler

Vedat Arslan